Book en professionel musik DJ til jeres Bryllup
At blive gift er en af livets helt store begivenheder. Derfor er der store forventninger til både vielsen og festen. Musikken betyder rigtig meget, da den er med til at sætte hele stemningen. Når I booker en professionel musik DJ til jeres bryllup, er I sikker på, at I får en dygtig, erfaren, imødekommende og smilende bryllups-DJ. Påklædningen er præsentabel og anlægget er flot og kompakt. Jeg kommer med 30 års erfaring i holde fest – og så tager jeg selvfølgelig imod musikønsker.
Nedenfor har de fleste spørgsmål besvaret. I er altid velkomne til at kontakte mig med alle de spørgsmål I burde havde. Klik her.
Pris inklusiv: Pænt og kompakt anlæg op til ca. 80 mennesker, Transport i en radius af 100 km rundt om Kolding, DJ og musik i 8 timer (dinner- og dansemusik f.eks. mellem kl. 18:00 – kl. 02:00):
Pris: 5700 kr. – efterfølgende pr. time: 600 kr.
Har I planer om at booke en musik DJ til jeres bryllup, så husk på at festen kan ikke tages om. Vælg derfor kvalitet og erfaring fra start – prisen er alligevel næsten den samme. Som jeres bryllups-DJ vil jeg gøre alt, hvad der står i min magt for, at I får en festlig og sjov bryllupsfest. I kan være sikre på, at musikken er i orden og i overensstemmelse med, hvad I og jeres gæster gerne vil spise og danse til. Jeg kommer med behagelig dinnermusik samt festlig dansemusik for voksne mennesker og jeg spiller mig altid ind på gæsterne.
At vælge en DJ frem for en playliste eller et band giver en hel anden bryllupsfest. Der er musik fra I går til bords og indtil festen er slut. Musikken vil konstant være tilpasset jeres forventninger, rummet I sidder i, gæsterne samt stemningen.
Jeg er også i tæt dialog med toastmasteren under spisningen. Fællesskab får vi afviklet underholdingen perfekt og inden det bliver for sent.
Ikke to fester er ens og man ved aldrig hvilken retning festen tager. Med en musik DJ til jeres bryllup skal I ikke bruge tid på at spekulere på musikken. I kan nyde hinanden og samværet med jeres gæster i stedet.
Jeg opfordrer altid mine kunder til at bruge lidt tid inden bryllupsfesten på at lave en liste over kunstnere og musiknumre som betyder noget for jer. Den kan være lige så lang eller kort som I nu har lyst til. Sammen med jeres liste, musikønsker jeg modtager i løbet af aftenen, samt min erfaring med brylluper, rammer vi en musikprofil, der passer lige til jer.
Udgangspunkt vil være en rigtig god blanding af alle de store klassikere igennem tiden, samt nutidens største radiohits.
Det kan I tro! Jeg er der for, sammen med jer, at gøre jeres fest helt fantastisk. Jeg spiller ikke efter nogen playliste eller er for fin til at spille et musiknummer. Alle ønsker der bidrager til den gode fest bliver spillet.
Lyd og lys er pænt stillet op og klar når gæsterne går til bords. Det er samtidigt kompakt, så det ikke fylder så meget. Det kan være i alle festlokaler. Alle kabler er pænt gemt væk, så det fremstår pænt og indbydende. Du kan se billeder af anlægget nederst på siden.
Min påklædning er sorte bukser, hvid skjorte og butterfly, med mindre andet aftales.
YES! jeg har bl.a. trådløs mikrofon med, der kan bruges til taler eller anden underholdning. Er der brug for en instrumental version af en sang, kan jeg også klare det. Alle gæster er mere end velkomne til at kontakte mig op til bryllupsfesten, så vi ved fælles hjælp kan få afviklet underholdingen perfekt.
I sender en mail til mig med en dato, hvor I skal holde bryllup. (Send mail på via dette link)
I får hurtigt en mail tilbage fra mig om denne dato er fri. I samme mail vil der i så fald være et udspecificeret tilbud som I kan regne med. Bliver tilbudet godkendt af jer, bekræfter jeg vores aftale og datoen bliver lukket i min kalender. Ønsker I en telefonisk samtale, ringer jeg jer også meget gerne op.
Ca. 7 dage før jeres bryllup skal holdes, kontakter jeg jer igen og spørger ind til festens detaljer, så jeg er sikker på, at jeg er så forberedt som muligt.
Jeg opfordrer bl.a. altid mine kunder til at bruge lidt tid på at skrive lidt musiknumre og kunstnere ned, som de er mest glade for og gerne vil høre på aftenen. Vi koordinerer det hele sammen, så I er sikker på, at tingene bliver, som I gerne vil have det og så alle detaljerne er på plads. Er der underholdning i løbet af aftenen, hjælper jeg også meget gerne med det. I skal bare nyde aftenen, musikken og samværet med jeres gæster.
På dagen kommer jeg som aftalt inden fester starter og er klar med dinnermusik, når jeres gæster går til bords. Jeg spiller for jer under hele festen og når festen er slut, bliver der pakket ned med det samme.
I er meget velkomne til at kontakte mig med hvad end I har af spørgsmål. Klik her. Der ingen mellemled. I taler med mig både før, under og efter brylluppet.